26 Eylül 2008 Cuma

Sobelendim! Volume 1

Bu sobelenme olayını da bizzat kendim sobelenmiş olmam sebebiyle bugün öğrenmiş bulundum. Hatta bir kere de değil aynı gün içinde 2 kere sobelenmişim. O yüzden başlığı volume 1 yaptım ki diğer sobeleyen arkadaşın sorularını da azzzz sonra(!) yani volume 2 de cevaplandıracağım.

İlk sobeleyen Tuba arkadaşımız bizlerden bir kişilik testi çözmemizi ve sonuçlarını blogumuza yazmamızı istemiş, ondan da bir başka arkadaşı istemiş, bi nevi titan yani :) Çok sevdiğim bu arkadaşımı kıracağımı kafamı kırarım dedim ve testi çözmeye koyuldum..

Test çözmeyi hiç sevmeyen hatta adını duyunca bi irkilen ben bu testi çözerken inanılmaz keyifli vakit geçirdim hatta hayatımda çözdüğüm en keyifli testti bile diyebilirim :)

Keşke her test böyle olsa deyiiip kişiliğimle ilgili çıkan sonuçları açıklıyorum;

Hakkımda:

Keyif Düşkünü
Firari
Aşk Böceği
Sofistike

Sonra açıklamalara geçiyor..

Ruh Hali; SOFİSTİKE:

Güzelleştirdiğini gösteriyor. Rahatlamak, gevşemek;işte sen bunu seviyorsun ..
Romantiksin ve doğanın sade güzelliklerinden hoşlanıyorsun. Uçsuz bucaksız tabiat manzaraları seni rahatlatıyor.
Müzikte her zaman yenilikler peşinde koşan iyi bir dinleyicisin. Senin için konserlerin yerini hiçbir şey tutamaz.
Sanata bakış açın oldukça klasik. Tarihe ve yüzyıllar boyunca yaşayan eserlere özel bir ilgin var. Gerçek sanatın zamana direnebilen olduğuna inanıyorsun.

Eğlence; FİRARİ:

Tatilde yakınlarınla birlikte olacağın keyifli zamanları, her türlü konfor ve hizmeti sunan, dinlenip yenilenmeni sağlayacak bir mekanda geçirmeyi tercih edersin.
Tutkularının sana yön vermesini seviyorsun.Muhtemelen yalnız vakit geçirmekten zevk alıyorsun, içgüdülerin ve merakın seni bütün dünyayı keşfetmeye zorluyor.
Tam bir doyumsuz!! Flört etmeye olan açlığın asla durulmaz. Aşk ve seks iştahın oldukça yüksek.
Seni rahatsız eden nedir? Doğal görüntüyü herşeye tercih edersin.Şişirilmiş ve yapay duran her türlü plastik görüntüyü dayanılmaz buluyorsun.

Alışkanlıklar; KEYİF DÜŞKÜNÜ:

İyi görünmek senin için sıradan bir durum. Ama ceplerini hafiflettiği de bir gerçek.Ama önemli olan kendini iyi hissetmen.
Evinde modern ve cool bir zevkin var.Fonksiyonel olması yetmez, evin de senin kadar tarz sahibi olmalı.
İçecek tercihin sağlığına önem verdiğini ve kendin için neyin faydalı olduğunu bildiğini gösteriyor.

Aşk; AŞK BÖCEĞİ:

Eski moda bir romantiksin . Çiçekler, şekerlemeler, romantik yürüyüşler tam sana göre.
Özgürlüğü düşündüğünde aklına dur durak bilmeyen aktiviteler geliyor. Sınırlarını keşfetmeyi ve onları zorlamayı seviyorsun.


İştee bendeki sonuçlar böyle.. Şimdiiii sıra geldii benim kimi sobelediğime:)

Hadi bakalım 'Disobedient' kolay gelsinnn ;)

Testi çözmek isteyenler için adres; http://visulog.com/

**Buarada inanamıyorummmm şuan gökkuşağı çıkmış durumda ve ben onu seyretmekten kendimi alamıyorum:)

müthiş güzel bir manzara, müthiş bir enerji veriyor.. Gökkuşağını izlemenin, ayı iyi kapamanın ve bugün 10 günlük tatil öncesi son iş günü olmasının verdiği mutlulukla ağzım kulaklarımda.. darısı başınıza :))

biraz alakasız bir kapanış oldu ama napim söylemeden geçemedim :)

4 yorum:

tubik dedi ki...

Hehehe aylık hedef tuttu tabi :) Keyfine diyecek olur mu?

Brc dedi ki...

tutmak ne kelime be yıktı geçti.hemde facebooktan bır sanıye bıle ayrılmadan :D
ne dıyım allah arttırsın

Sevi Sevi Lady dedi ki...

darısı başınıza kızlarrr!! nazar etme ne olur çalış seninde olur :P

Brc dedi ki...

sevi ya hadı ama yazı yaz.
ozledık valla:(((
kapadokyayı yaz:(