19 Eylül 2008 Cuma

Yaza Veda


Sonbaharın tarihe bakmasak hiç haber vermeden, paldır küldür geldiği bu günlerde havanın karanlıklığı, soğukluğu ve yazın bitmiş olduğu fikri hepimize garip bir hüzün vermiyor mu? Acaba sonbaharın kasvetini sevmediğimizden mi böyle hissediyoruz yoksa yazı çok sevdiğimizden mi bilmiyorum..

Sanırım çocukluğumuzdan beri zihnimize kazınan yaz 'Tatil'dir fikri yıllar geçse de, okul bitse de bizden geçmiyor. Kimisi yazın hiç tatile çıkmamış dahi olsa, ona bile sonbaharın gelişi tatil bitmiş hissi veriyor. Neden mi? Hiçbiryere ayrılmasanız bile haftasonları kısa kaçamaklar, havuzdur denizdir hep bir atraksiyonlar, açık havada uzun yürüyüşler, bisiklere binmeler, ada turları, balkonda bahçede çay keyifleri yapabileceğiniz yaz ayları bitiyor..

Ah şu sonbahar hemen bitse kış gelse de bari kayak mevsimi başlasa içimi farklı bir heyecan kaplasa diye beklemiyor değilim. Ne olacaksa hemen olsun; hemen dökülsün ağaçların yaprakları da az üzüleyim, yağmur hemen yağsın bitsin de sıra kara gelsin, hemen okullar açılsın trafik yine berbat olsun da çabuk alışayım, hemen gelsin geçsin sonbahar da yazı çabuk unutayım...

Her mevsimin kendine özgü güzelliği var diyenler vardır aranızda. Ama ben bir yaz ve kış fanatiği olarak içinde hobi tatilimi içeren bu mevsimler dışında olan sonbaharı hiç, ilkbaharı ise sadece yazın habercisi olduğu için seviyorum. Bu yaz, tatilin dibine vurmuş, 7-8 kez tatile çıkıp hiç görmediğim yerleri görme fırsatı bulmuş biri olarak sonbaharda kıçımın üstüne oturacağım gerçeği de beni böyle karamsarlığa sokuyor olabilir.

Allahtan bu sene çok bayram seyran tatilleri var da yaz kış demeden hazır tatilin mecburi organizasyonlarıyla pek sıkılmayacağız gibi.. Şeker bayramına bir hafta kala, şimdiden iyi bayramlar tüm okuyanlara..

4 yorum:

Brc dedi ki...

bende çok üzülüyorum sevi yazın bitmesine.bu sene iyi tatil yapsamda genede yetmedi tatilin ve yazın o keyfi.dediğin çok doğru yazın bitmesi tatili bitmesi anlamına geliyor.
kış gelince sen kayaklar yapıyosun ama madur durumlarda kalma bi daha olur mu sevi;))))

Sevi Sevi Lady dedi ki...

napiim insan dağda mahsur kalınca doğal olarak mağdur da oluyor :P

tubik dedi ki...

Ben yazdan cayamayan, yaz aşığı biri olarak bu sene yaz geçsin gitsin diye dört gözle bekledim resmen.. Birincisi değiştirdiğimiz iki evde de klima olmayışı, ikincisi de aynen dediğin gibi okuldan kalma o tatil havasına rağmen öyle bol bolamat tatil yapamayışımın verdiği üzüntü...

Bu sebepledir ki şu an bu iç karartıcı havalara seviniyorum çünkü bütün günümü işte geçirmiş olmama fazla takılmıyorum en azından..

Kış gelsin, beyaz olsun, biz mağdur olalım o ayrı :D

Brc dedi ki...

evet topluca gidelim kayağa ve madur olalımmm:))) okey oynayalım:))